Рузвелтова 1а, Београд
Зграда Завода за физику
Рузвелтова 1а, Београд
Зграда Завода за физику
1 | 21.10.2021. | 1 час: Уводна објашњења,
организација предмета, објашњење вежби 1 час: 1-Увод >>>. 1 час: 2-Анализа грешки >>> (до презентације Izvestaj-BilansiranjeBBrdo-Tunel-2004.htm, следећи час показати извештај). |
2 | 04.11.2022. | 0.75 час: 2-Анализа грешки, од дела >>> па до краја
поглавља 1.25 час: 3-Основне карактеристике физичких величина >>>. 1 час: 4-Динамичке карактеристике физичких система >>>. |
3 | 18.11.2022. | 1 час: 5-Опште о мерењима хидротехничких величина >>>. 2 часа: 6-Мерење притиска и разлика притисака >>>. |
4 | 02.12.2022. | 3 часа: 7-Мерење нивоа течности >>> (требало је да се дода и сонар BlueRobotics и да га упалим уживо да се види на екрану очитавање, као и мастер рад Андријин, али сам заборавио!). |
5 | 16.12.2022. | 3 часа: 8-Мерење брзине флуида (први део, do ADCP-a) >>>. |
6 | 18.01.2023. | (предавања померена са 30.12.2022. на добробит
студената) 2 часа: 8-Мерење брзине флуида (други део) >>>. 1 час: 9-Мерење протока течности (први део) >>>. |
7 | 20.01.2023. | 1.5 час: 9-Мерење протока течности (други део) >>>. 1.5 час: Примери из праксе (неки примери су дати у Литератури, а неки не могу да буду доступни јавно!). |
|
|
|
1 | Хидротехничка форензика 1 –
Одређивање карактеристика цевовода и калибрација
модела на систему са водостаном (Ментор: Милош
Милашиновић) Извештај >>> Презентација >>> |
Да погледате презентерке, кликни на слику... |
Вићановић Јована (506/22) -
през. Вујадиновић Ана (658/22) Лакичевић Јована (515/22) - през. Лекић Никола (683/22) Савић Младен (645/22) Спахић Денис (629/22) Станојевић Маја (546/22) |
2 | Хидротехничка форензика 2 - Одређивање Q-H криве
пумпе и испитивање стања цевовода (велики цевовод у
подруму) (Ментор: Милош Милашиновић) Извештај >>> Презентација >>> |
Да погледате све презентере, кликни на слику... |
Мркобрада Емилија (565/22) Ненадовић Милош (557/22) - през. Марковић Марина (533/22) Михаиловић Димитрије (555/22) - през. Продановић Јелена (578/22) - през. Сталетовић Мита (589/22) |
3 | 1D ЕМ лог-сонда (убодна) за мерење брзине течења +
Discharge апликација – Концепт и принцип рада,
калибрација уређаја, провера рада у лабораторијским
условима и теренска мерења на реци Топчидерки (или
сличној) (Ментор: Дамјан Иветић) Извештај >>> Презентација >>> |
Да погледате презентере, кликни на слику... |
Судар Горан (633/22) Тодоровић Мирјана (599/22) Дединац Меланија (547/22) - през. Добрић Лука (630/22) Петковић Раде (615/22) - през. Писић Игор (574/22) Радовановић Александра (613/22) |
4 | Сонар BlueRobotics за одређивање облика дна водотока
+ мерење дубине воде - Концепт и принцип рада
(ултразвучни даљиномери), могућности примене за
одређивање облика дна водотока и за мерење дубине
воде, лабораторијска испитивања и теренска мерења на
реци Топчидерки (Ментор: Дамјан Иветић) Извештај >>> Презентација >>> |
Да погледате презентере (има ли Теодоре негде?), кликни на слику... |
Ђорђевић Александра (516/22) Ђорђевић Милица (502/22) Кара-Јовановић Јован (609/22) - през. Костић Теодора (539/22) - през. Радосављевић Никола (542/22) Ружичић Ђорђе (594/22) |
5 | Термодинамичка метода мерења протока на
високо-падним хидроелектранама - концепт и принцип
рада, потребна опрема, ограничења и услови примене
(Ментор: Дамјан Иветић) Извештај >>> Презентација >>> |
Да погледате презентере, кликни на слику... |
Арсић Ђорђе (581/22) - през. Драгичевић Јана (614/22) Ристовић Александар (702/22) - през. |
6 |
Мерења нивоа Западне Мораве помоћу савременог
геодетског уређаја (Ментор: Дамјан Иветић) Извештај >>> Презентација >>> |
Да погледате презентера, кликни на слику... |
Лубура Един (564/22) - през. (колега је био на послу изградње Моравског коридора, па му је прилагођен задатак) |
ВАЖНО: Моле се студенти да у испитном року проверавају предметну страну на ГРФ сајту >>> за све информације о тачном датуму и времену одржавања испита! На усменом испиту се одговара на три питања која се извлаче са цедуља, а финална оцена је средња вредност оцена добијених на индивидуалном раду, одбрани елабората, излагању презентације и показаног знања на испиту.